JHC:s Damlag

Direkt från Sveriges kallaste ishall

Ni som inte blev myggbitna idag

Publicerad 2010-08-24 00:26:35 i Övrigt,

ert blod måste vara jävligt äckligt...


Lite annat. Grymt bra med folk på träningen idag! Sjukt kul.
Ännu mer lite annat. För er som, likt mig själv, lever för den här bloggen, som är typ världens bästa (i hård fajt med denna KLICKAKLICKAKLICKA!!) och helt har övergivit vår "riktiga" hemsida. (länklänklänk) så såg jag nu att det fanns lite nytt info där. Jag citerar:

"Den 8.9 kl. 19.45 har vi spelar-föräldra möte. Ledningen presenteras, ekonomi, planering inför säsongen."

Så nu vet ni det.


Kör lite till när jag ändå håller på. Har skickat ut info på facebook om lördagen. För er som inte har så står det i princip att vi drar hem till mig och käkar efter matchen. Alla tar med 50kr. Vet ni inte vart jag bor kan vi ju ta det när vi ses.

See yaaa siztahz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

JHC Dam

Järfälla HC damlag har denna säsong en hel del nya tillskott! Här i bloggen ser vi till att ni hela tiden är uppdaterade på det senaste som händer och sker!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela