JHC:s Damlag

Direkt från Sveriges kallaste ishall

Lucia med JHC

Publicerad 2010-12-14 07:01:27 i Övrigt,

Lucia är något som vi i Järfällas Damlag älskar. Därför valde vi att fira det i dagarna två. Först tjuvstartade vi med luciafika på söndagen. En mycket trevlig tillställning som varade bra mycket längre än lussebullarna räkte. Fanny gick därifrån med en ädelostluktande rygg. Mysigt. Undra vad hennes nya pojkvän praktikant-domaren tyckte om det...

Igår då, på dagen av alla dagar, Luciadagen, överraskade Vit med ett helt fantastiskt luciatåg på isen. Hallen släktet ner och övriga i laget fick njuta till tonerna av Natten går tunga fjät (eller vad de nu säger), Staffan var en stalledräng och Sankta Lucia ge mig en tia.

Förhoppningsvis kommer det snart upp en bild på luciatåget här.

Kommentarer

Postat av: Siw

Publicerad 2010-12-14 14:38:56

Säger man inte fjäll? hahaha

Postat av: oteknisk fotograf

Publicerad 2010-12-14 15:42:20

Men jag fattar ju inte hur man lägger upp bilden !! jag har skickat över den till fröken dahl men hennes ultra telefon kanske är för bra för att ta emot den .. vad vet lilla jag .. pussen

Postat av: Dazchl

Publicerad 2010-12-14 19:55:07

Siw: Efter en googling så kan jag meddela att jag har rätt och du har fel. Om någon nu tvivlade...



Jessica aka. oteknisk fotograf: Don't hate the phone!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

JHC Dam

Järfälla HC damlag har denna säsong en hel del nya tillskott! Här i bloggen ser vi till att ni hela tiden är uppdaterade på det senaste som händer och sker!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela