JHC:s Damlag

Direkt från Sveriges kallaste ishall

# 11 Fanny

Publicerad 2010-01-21 17:04:44 i Laget,


Namn: Fanny Leila Ring
Smeknamn: pucko:/
Ålder: 17 snart 18:D
Nummer: 11 sååklart ;D
Position: forward
Moderklubb: Järfälla HC p-92
Spelat hockey i: 12 år
Jobb/skola: hotell/restaurang i jakan
Motto: köör bara :D
Största hockeyminne: västerhaninge slagsmålet förra året typ haha:P
Om jag var kille för en dag skulle jag: allt en tjej inte kan?
Förebild: mig själv
Samlar på: frimärken :D:D min största hobby i livet !!:P
Rädd för: mig själv
Mest sönderlyssnade låt just nu: sexy bitch såklart ;)
Jag med tre ord: störst,bäst o vackrast.

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2010-01-27 16:40:36

HAHAHA HAHAHHAHA va söt fanny :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

JHC Dam

Järfälla HC damlag har denna säsong en hel del nya tillskott! Här i bloggen ser vi till att ni hela tiden är uppdaterade på det senaste som händer och sker!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela