JHC:s Damlag

Direkt från Sveriges kallaste ishall

# 17 Zäta

Publicerad 2010-01-19 00:35:36 i Laget,

Namn Zandra Pettersson
Smeknamn: Zäta
Ålder: 19
Nummer:17
Position: Forward
Moderklubb: Kallhäll
Spelat hockey i: 6  år
Jobb/skola: Candyshop
Motto: Du lever bara en gång
Största hockeyminne: Vinst 1-1 mot AIK! (just nu)
Om jag var kille för en dag skulle jag: stå upp och pissa :P
Förebild: Mig själv ;)
Samlar på: Energi burkar i omklädningsrummet
Rädd för: flyga, mörka skogar, spindlar, små kryp
Mest sönderlyssnade låt just nu: Sexy bitch
Civilstånd: Upptagen
Jag med tre ord: Det bestämmer du


BILD KOMMER SENARE! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

JHC Dam

Järfälla HC damlag har denna säsong en hel del nya tillskott! Här i bloggen ser vi till att ni hela tiden är uppdaterade på det senaste som händer och sker!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela