JHC:s Damlag

Direkt från Sveriges kallaste ishall

Ofrivilliga blodgetingar

Publicerad 2010-07-21 21:17:21 i Träningar,

När man reser bort så är det ingen som tar hand om den här lilla bloggen, men nu är jag åter från min solsemester så nu blir det lite ordning.
Fys idag. Långlöpning och sedan lite glassig fotboll stod på schemat och Vitt fullständigt förnedrade de andra laget. Snyggaste målet måste ju varit min egen nick i slutminuten. Inte alla som lyckas med ett sånt nummer.
För övrigt så blev Linn getingstucken och vilket tydligen ledde till förlamning i hela armen. Vi får hålla tummarna att hon klarar sig.

Men imorgon kör vi igen! See yaa then!

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2010-07-22 09:11:53

Ligger på sjukan nu med förlamning i hela höger sidan ( eller var det vänster jag blev stucken i?) så kommer inte på träningen idag :( måste nog skippa hela sässen..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

JHC Dam

Järfälla HC damlag har denna säsong en hel del nya tillskott! Här i bloggen ser vi till att ni hela tiden är uppdaterade på det senaste som händer och sker!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela