JHC:s Damlag

Direkt från Sveriges kallaste ishall

Citat

Publicerad 2010-06-19 16:57:16 i Dagens citat,

Jag har alltid trott att om du gör jobbet så kommer resultaten. Jag gör ingenting halvhjärtat, för jag vet att om jag gör det, så får jag förvänta mig halvhjärtade resultat. Det är orsaken till att jag förbereder mig inför träning på samma sätt som inför match. Du kan inte slå av och på som en kran. Jag kan inte slöa på träningen och förvänta mig att "ha det där extra" när jag behöver det i slutet av matchen.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

JHC Dam

Järfälla HC damlag har denna säsong en hel del nya tillskott! Här i bloggen ser vi till att ni hela tiden är uppdaterade på det senaste som händer och sker!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela