JHC:s Damlag

Direkt från Sveriges kallaste ishall

Inför kvällen..

Publicerad 2010-11-05 09:07:06 i Övrigt,

Ville bara kolla läget.
De som har betalatoch därmed sagt att de kommer är följande,
Nanna, Anna, Sabina, Fanny, Zandra, Malin, Anneli, Jonna och Jannice.
Jag räknar med att följande också kommer, ni har sagt att ni lämnar pengar idag, Bex, Jessica, Sandra och Linn.

Det är alltså 13 st.

Dom jag inte hört något från är följande,
Björk, Josse, Älmis, Linnea och Evelina. Kommer ni? Jag hoppas på de i alla fall. Ni kan väl ringa och säga hur ni gör i alla fall. Går att betala idag som sagt. =)

Laddar som tusan.


Sen längtar vi även efter att få se Tina i Björn Borg outfit.

Johan, Danne och Krille kommer också hoppas jag/vi.


Ses ikväll.
#20

Kommentarer

Postat av: josse

Publicerad 2010-11-05 10:04:34

Hej alla:) jag vill inte smitta er, så jag stannar hemma, är fortfarande sjuk som fän... men ha det grymt kul o visa massa bilder sen:) Lycka till på kommande matcher, på söndag drar jag till Egypten! kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

JHC Dam

Järfälla HC damlag har denna säsong en hel del nya tillskott! Här i bloggen ser vi till att ni hela tiden är uppdaterade på det senaste som händer och sker!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela