JHC:s Damlag

Direkt från Sveriges kallaste ishall

Järfälla hockey damer, Måndag 15 nov.

Publicerad 2010-11-04 15:01:33 i Laget,

Hej brudar!

Bra tränat igår, imorgon är det dags att ses igen denna gång i en annan typ av utrustning.

Jag vill informera er om att Måndagen den 15 november har ju alla bokat in för träning. Men eftersom att vi har spelat en rond då så kommer vi att ha en aktivitet som spellarådet har anordnat. Alltså ingen träning utan lagaktivitet.

Vi kommer att träffas hos mig, Rundqvist och sedan är resten en upplevelse i sig! Ni kommer att bli serverade mat så mycket kan jag meddela i dagsläget och sedan smids det planer för att ha en trevlig måndagskväll som vi kan leva på länge!

Det är obligatorisk närvaro precis som på träningen. Väl mött babes!

Abrahamsbergsvägen 13

Bromma

Vägbeskrivning: Ta tunnelbanans gröna linje mot Abrahamsberg. Gå av när dörrarna öppnas och det finns endast en utgång. Första huset som ni ser på vänster sida det är dit ni ska. Sista trappen nr 13 1 trappa. Mitt namn står på dörren.

Nu trummar vi på och se till att vinna våra matcher. Mer info kommer, ha det fint! //

Spellarådet, Bex, Sandra, Anna, Tina, Nanna.



Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2010-11-05 11:05:31

Spännande!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

JHC Dam

Järfälla HC damlag har denna säsong en hel del nya tillskott! Här i bloggen ser vi till att ni hela tiden är uppdaterade på det senaste som händer och sker!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela