JHC:s Damlag

Direkt från Sveriges kallaste ishall

Kör hårt nu JHC!

Publicerad 2010-11-25 09:39:28 i Dagens citat,

Hello teammates!

Vad bra Jannice att du har ordnat våra presentationer. Eloge till dig.  Jag kommer att sitta på en buss inatt till Oslo så jag lovar att komma på en låt till varje person i laget då kommer jag ha massor av tid att tänka på.

Lycka till på Söndag JHC, gör många mål och var bäst som vanligt ;)!

Någon i laget får ta ansvar för att skicka ett sms till mig i varje perre paus:)

Ses snart igen, Kram Rundqvist  



Kommentarer

Postat av: Siw

Publicerad 2010-11-25 15:04:17

VA!? Tre ogiltiga frånvaror? Illa! Kom till matchen!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-30 13:55:03

Siwert, du ser att det blev vinst iallfall ;D



Ses kanske imorgon annars torsdag! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

JHC Dam

Järfälla HC damlag har denna säsong en hel del nya tillskott! Här i bloggen ser vi till att ni hela tiden är uppdaterade på det senaste som händer och sker!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela