JHC:s Damlag

Direkt från Sveriges kallaste ishall

Besöksrekord. Publikrekord?

Publicerad 2010-10-13 23:18:30 i Övrigt,

Eventet för premiären ligger uppe på fejjan nu, så gå in och bjud in alla ni känner! Nu tar vi och slår förra årets publikrekord!



Sen tänkte jag att jag skulle ta och göra om designen imorgon (var ju lite klagomål under träningen idag...) Så skriv lite förslag på hur det ska se ut! Och om någon har lite tjusiga bilder på laget (typ Eve, the bildmajstro) så kan ni ju skicka dem i ett mail! Skicka till Dazchl asså. Sov gott nu alla, och gör som Johan sa: Ät en bra frukost!

Kommentarer

Postat av: Jenny L

Publicerad 2010-10-14 09:18:57

Det ryktas om att det var 250 pers på eran premiärmatch förra året, stämmer det? Måste ju vara rekord?!?

Postat av: JHC Dam

Publicerad 2010-10-14 09:30:43

Yes, Jenny L, och ja, vi gissar på att det är ett publikrekord för damhockey div. 1. (Kanske även för riksserien?)

Postat av: Laila

Publicerad 2010-10-14 10:08:30

vilket härligt gäng ni ser ut att vara =)

Postat av: Jenny L

Publicerad 2010-10-14 12:59:56

Oj! Inte illa!! Imponerande, ska försöka komma ner på söndag då - det är ju trots allt en sjukt bra tid! Va gör man annars kl. 13:45 en söndag liksom?

Postat av: benny HK51

Publicerad 2010-10-14 16:30:27

jag brukar äta mellis då men jag kommer ner och kollar på er de finns ju kebab i ishallen;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

JHC Dam

Järfälla HC damlag har denna säsong en hel del nya tillskott! Här i bloggen ser vi till att ni hela tiden är uppdaterade på det senaste som händer och sker!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela