JHC:s Damlag

Direkt från Sveriges kallaste ishall

Oj, där kom elvan

Publicerad 2010-10-06 23:59:29 i Matcher,

3-0 till JHC mot Segeltorp innebär att vi efter elva matcher fortfarande är obesegrade! Vad har hänt med Järfälla liksom?
Vet inte vad jag ska skriva om matchen. Vi vann! Weho! Det räcker väl? Kuuul. Jag orkar seriöst inte skriva mer. Jag är trött. Vill sova. Just det ja, värt att nämna, Björken körde sin premiärmatch idag, efter att lilla Ida kommit till jorden. Det gick galant.
Nu kör vi vidare. Ladda om. AIK på söndag! Waka waka!

Här är lite annan (viktig) statistik:

Antal:
McDonalds vi besökte på vägen hem: 2
Gånger vi höll på att bli tagna av polisen: 2
Lastbilar som körde på Emmi: 1
Varv i rondellen: Oräkneliga
Dippsåser på McD: 6
Bilder tagna av Zäta ute på vägrenen: 1
Gånger Jessica inte fick i backen och Dazchl och Zäta fick putta bilen: 1

Kommentarer

Postat av: Kristian Larsson

Publicerad 2010-10-07 10:35:51

Bra jobbat tjejer! Tråkigt för min del att jag inte kunde vara med, men skönt för eran =P

Nu djävlar tar ni gnagis också!!

Postat av: 11

Publicerad 2010-10-10 22:09:22

Vart va du då som sa 100gånger träningen innan kommer va i ishallen 20i 5?? Va va va ? Haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

JHC Dam

Järfälla HC damlag har denna säsong en hel del nya tillskott! Här i bloggen ser vi till att ni hela tiden är uppdaterade på det senaste som händer och sker!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela