JHC:s Damlag

Direkt från Sveriges kallaste ishall

Segertåget rullar vidare!

Publicerad 2010-09-26 21:51:25 i Övrigt,

Waka wak! JHC är fortfarande obesegrade och tog hem hel Sandviken cup!!! Så jäääävla grymma! Har lovat att jag ska skriva lite längre om turneringen, men det händer inte nu. Jag har ont i varenda kroppsdel och är sjuuukt trött. (Vilket nog ni alla andra också är). Så det kommer en annan dag!

Hittar inter kamerasladden heller, men när jag gör det så kommer det upp galet många heta bilder på Runki på Facebook. Tagga för det!

Och alla, sväng förbi XXL imorgon! Jag vet i alla fall att Stålmutte-Siv behöver en ny klubba!

Seee yaa bitchen! Vi äger!! Waka waka!

/Daschel

Kommentarer

Postat av: Runkii

Publicerad 2010-09-27 08:37:47

DAZCHEL VON DADDEL! Du vet att du kan bli utvisad om du lägger upp bilder och du vill väl inte det???!! hahaha...FOREX NÄSTA!

Postat av: Siv

Publicerad 2010-09-27 08:52:20

Behöver nog en susp oxå, den är helt bucklig.



Ps. Daschl, nog att du var trött igår men har du glömt bort den lilla svenska och stavningen du lärt dig under helgen helt? :S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

JHC Dam

Järfälla HC damlag har denna säsong en hel del nya tillskott! Här i bloggen ser vi till att ni hela tiden är uppdaterade på det senaste som händer och sker!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela