JHC:s Damlag

Direkt från Sveriges kallaste ishall

Stålbucklan - för er som aldrig tröttnar på eller börjar sakna hockey!

Publicerad 2010-04-17 00:02:18 i Övrigt,

Har letat efter resultaten från dagens matcher i Stålbucklan utan framgång. Så ni som vet kan ju kanske skriva ut hur det går för vår lilla Evelina som spelar i Göta Tranebergs hopplocklag.

Hittade i alla fall en video från det år då jag själv, Nanna och Jessica (samt Fanny i ett motståndarlag) spelade turneringen tillsammans. Klicka på länken och rulla ner en bit på sidan så kan man se den. Ruligt! Jag är med i första klippet. Det blir mål. Jag är inte direkt delaktig. Coolt ändå. Nanna är filmad när hon äter.

Nej, men för att sluta sväva iväg, Lycka till Eve och ta hem bucklan!

För er som vill åka och kolla spelas matcherna på Mossen.

Tider för imorgon:

Svegs ik vs. Eve 09.15

SSAB vs. Eve 13.45

Eve vs. Sandvik 19.15

Sen är även vår Nanna domare under turneringen. Vilka matcher hon har har jag ingen aning om.

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2010-04-17 09:15:57

Titta live på matcherna från A-hallen http://jernkontoret.se/stalindustrin/stalbucklan/index.php

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

JHC Dam

Järfälla HC damlag har denna säsong en hel del nya tillskott! Här i bloggen ser vi till att ni hela tiden är uppdaterade på det senaste som händer och sker!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela