JHC:s Damlag

Direkt från Sveriges kallaste ishall

0-5

Publicerad 2010-11-21 18:35:13 i Matcher,

Match igår mot Tullinge. Vinst med 0-5. Kunde blivit betydligt mer då vi hade typ 64 skott på mål (om jag inte minns fel). Vi får bli lite bättre på att sikta bara. Malin höll sin första nolla i serien och ja, jag vet inte vad mer jag ska skriva. Tänkte att jag skulle lägga upp en bild på tabellen, men det var ju lagom ouppdaterad. Men kan väl säga att om man inte räknar med dagens matcher (vars resultat inte kommit upp) och alla lag (utom Ormsta och Tullinge) har spelat lika många matcher så ser topp4 ut såhär.

Södertälje 11
Aik 10
Almtuna 9
Järfälla 9

Lite spännande

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

JHC Dam

Järfälla HC damlag har denna säsong en hel del nya tillskott! Här i bloggen ser vi till att ni hela tiden är uppdaterade på det senaste som händer och sker!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela