JHC:s Damlag

Direkt från Sveriges kallaste ishall

Bildbomb

Publicerad 2009-12-30 23:03:05 i Träningar,

                    

Idag så hade Kenta tagit med sig sitt innebandy lag som han också tränar. Små, glada tjejer och några killar åkte runt och ramlade på isen. Riktiga kämpar, kul att se! Vi hoppas att några börjar spela hockey i framtiden, mer tjejer!
Efter det så hade vi träning i 80 min. Zäta, Norre, Jessica, Rebecca, Evelina, Nanna och Furu. 7 tappra spelare var på träningen. För en gångs skull vann faktiskt dom röda, grattis till er. Våran ass tränare Johan var med och spelade i utrustning också fast han hade liiite trånga byxor haha, såg lite fånigt ut.. Men ha det bra alla glada läsare och ha ett jävligt gott nytt år, sup inte för mycket. / JHC DAM

Kommentarer

Postat av: Zandra

Publicerad 2009-12-30 23:10:27

Eve du är ett huvudlängre än mig hahaha ILLA! :P

Postat av: Jannice

Publicerad 2009-12-30 23:39:52

Måste bara tillägga att jag också va där och hjälpte till med girlsen trots att jag inte tränade efter... DONT MISS ME!

Postat av: Jannice igen

Publicerad 2009-12-30 23:41:01

FORGET ha ha ha

Postat av: sandra noreen

Publicerad 2009-12-31 00:31:21

Haha vilka små sötnosar!

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-12-31 13:48:08

hahah jag vet zandra, när du hade tagit av dig va jag ju typ 1½ huve längre :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

JHC Dam

Järfälla HC damlag har denna säsong en hel del nya tillskott! Här i bloggen ser vi till att ni hela tiden är uppdaterade på det senaste som händer och sker!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela