JHC:s Damlag

Direkt från Sveriges kallaste ishall

STRIKE och bowling!

Publicerad 2010-10-12 08:31:20 i Övrigt,

Hej tjejer!!

Först vill jag bara säga bra tränat igår allihopa, snart är vi redo för vår första seriematch!! 

BOWLING då, alltså det är tänkt att efter träningen på lördag att vi ska gå och bowla samt käka lunch på Olearys i Kista. Vore jätte kul om så många som möjligt kunde vara med.

SKRIV ERA NAMN NI SOM SKA MED OCH BOWLA I KOMMENTARSFÄLTET FÖR JAG KOMMER ATT RINGA OCH BOKA IDAG RUNT 15.00, DET GÅR BRA MED SMS OCKSÅ 0737392758 - RUNKEN.

Jag kommer att skriva ett inlägg när jag bokat så ni vet. Puss och kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

JHC Dam

Järfälla HC damlag har denna säsong en hel del nya tillskott! Här i bloggen ser vi till att ni hela tiden är uppdaterade på det senaste som händer och sker!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela