JHC:s Damlag

Direkt från Sveriges kallaste ishall

PICKL!

Publicerad 2010-09-04 22:53:24 i Matcher,

Heldag med JHC dam! Kan det bli bättre liksom? Började tidigt med fotografering, när nästa alla lyckades komma i tid. Host Rundqvist Host. Alla blev säkert sjukt fräscha i alla fall. Efter det drog de flesta till Goal för att fixa det sista innan säsongens första match, och efter det käk.
Sen avfärd mot Västerås, där det vankades träningsmatch! Alla hade noll koll på Västerås, men efter att Furu gjort ett regelrätt hattrick redan i första perioden, kändes det som att det nog skulle gå vägen. Och visst gjorde det det! 0-6 till oss slutade matchen, och skotten vann vi med hela 62(!)-15, så det kunde ju ha blivit lite fler mål. Vet inte riktigt vilka som gjorde de andra målen. Anneli, Fanny och ja, ni kan ju kommentera under om ni vill ha med det. Efteråt blev det självklart massa Sexy bitch och bullätning. Malin höll även sin första nolla i JHC-tröjan!
En riktigt bra laginsats, och kul att starta med en vinst. Nu kör vi vidare! Tagga för nästa träning!

Ps. Såg nu att jag har satt på mig min tröja ut och in, kunde ingen sagt det så jag slapp glida runt så på Donken?

Eve/Johan, kanske kan lägga upp lite bilder? :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-05 23:49:06

I say after Pickle!!! hahhaha. Bra jobbat JHC!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

JHC Dam

Järfälla HC damlag har denna säsong en hel del nya tillskott! Här i bloggen ser vi till att ni hela tiden är uppdaterade på det senaste som händer och sker!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela